إعلان

أنـا إتجـوزت جـواز صالونات ... وخلال 6 شهور إتجوزت

10:51 ص

أنـا إتجـوزت جـواز صالونات ... وخلال 6 شهور إتجوزت









أنـا إتجـوزت جـواز صالونات ... شاب مناسب معرفة جوز خالتى وخلال 6 شهور إتجوزنا 

شقتى فوق شقة حماتى .. ويـوم الفرح بعد ماروحنـا جوزى طلب منى طلب غريب أووووى 

قالى إنزلى جهزى العشاء لوالدتى .. أنا إستغربت أوى وقولتله النهارده ليلة فرحنا وأنا عروسه ومامتك مش ست كبيره دى صغيره وبتعمل كل حاجه لوحدها

ولو كانت مريضه أو مسنه كنت عملتلها كل حاجه ..

بس أنا عارفه إنها تقدر ( وفـ عقل بالى عايزه اقوله دى  أنشط منى )

المهم سكت وعدى يومين قالى بكره انزلى ساعدى ماما فى تنضيف الشقه 

قولتله بكره بكره احنا فرحنا كان أول إمبارح 

قالى آه بكره ... قولتله حاضر

نزلت وقولتلها اساعدك فى ايه يا طنط قالتلى خدى السجاد نفضيه وحطيه فى الشمس وادخلى سيقى الاوضه الكبيره  !!!

قولتلها انا مقدرش اشيل سجاد احنا عندنا فى البيت مامتى لما بتحب تشيل السجاد بتجيب حد يساعدنا ... أنا ممكن المع معاكى دلوقتى ومره تانيه نشوف واحده تيجى تنضف وتشيل السجاد

اتصلت بإبنها إللى هو عررريسى اللى بقالنا يومين متجوزين واشتكلته وقالى اسمعى الكلام !!!!

الصراحه انا اتغظت منهم وقولتله أنا فى بيت أهلى تعالى عندهم وقولهم اللى حصل ولو قالولى اشيل السجاد هشيله

قالى براحتك !!!!!!!

وروحت لاهلى وبقالى معاهم 3 اسابيع وهو ماحاولش يصلح اللى حصل لما اخويا كلمه قاله امى ثم امى فهم اختك ولو عقلت ترجع

ممكن تقولولى اعمل ايه ؟؟؟؟

المشاركات الشائعة

Blogger templates